20 mar 2012

27a Cursa Popular Vila de Sant Boi

Aquest diumenge, 18 de març de 2012, a les Pistes Atletisme Sant Boi dintre de la Challenge Solidària Sant Joan de Déu (www.challengesolidaria-sjd.org) s'ha celebrat la 27a Cursa Popular Vila de Sant Boi, segona prova d'aquest calendari solidari. I com no podia ser d'una altra forma, en un club com en el nostre, en el qual hi ha tot tipus de sensibilitats, participem amb diferents resultats i punts de vista.

Aquí us deixem dos de aquest punts de vista, dues motivacions diferents, el de Josep Pujades, que ens mostra una prova exigent i divertida, amb un gran ambient, que li exigeix i li motiva per seguir corrent que és el que li agrada. I les sensacions de Juan Pedro, que s'ho va prendre com una bona matinal d'esport, un bon entreno, que li permet continuar amb la seva croada personal, cremant etapes, gaudint a tope, progressant i afermant la seva confiança, però escoltant al seu cos per que la seva lesió de isquiotibials és ara per ara el seu principal handicap.


Felicitats!!!


---------------------------------
Diumenge es va celebrar una altre edició dels 10kms de St. Boi de Llobregat. A les 9h començaven les proves pels més menuts i després a les 10h començava la OPEN.

El recorregut exigent en els últims quatre quilometres però suportable. L'organització va apostar per l'animació estratègica en diferents punts del recorregut. La més important per a mi va ser la situada dins del recinte de salut mental Benito Menni, treballadors i usuaris animant sense parar a tothom sense distinció. Moltes gracies!

Aquest recorregut, amb els seus desnivells, no permet cap mena de marca ni res que s'hi aproximi, però si que pots gaudir d'un ambient i organització 10. A més diumenge el clima va acompanyar amb un solet que animava a gaudir de l’atletisme.

Més informació a www.challengesolidaria-sjd.org

Josep Pujades

---------------------------------

---------------------------------
Después de que Mati nos realice un reportaje fotográfico, nos disponemos a calentar no más de 5’ ya que se acercaba las 10:00, hora de la salida. La salida ha sido rápida y limpia pero a pasar de eso hemos pasado por el Kilómetro 3 según Paco a 5:45. Las sensaciones seguían siendo buenas y hasta adelantábamos a participantes, lo que en principio nos daba fuerzas para seguir a ese ritmo. Las subidas y las bajadas no desaparecían, pero el tiempo que perdíamos subiendo lo recuperábamos bajando. A la altura del km. 4,5 entramos en el recinto del Hospital de San Boi, por el que hemos corrido 1 Km. aprox. “¡Por dios que subidas!”. Llegamos al avituallamiento en el Km.5 y cogemos la botellita de agua de la cual no podía beber ya que me faltaba el aire para poder tragar.

Con la botella de agua en la mano, hemos llegado al Km.6 y se oye una voz desde una valla del recinto del Hospital, “Ahí, Ahí, esos Máquinas”. Paco me dice que es Cati, su mujer, a la que saludamos pero sin poder verla. Entramos en la Pl. del Ayuntamiento y Paco me comenta con tono tranquilizador, "ves respirando que viene una cuesta que tiene tela". Joder con la cuesta. 300 m. con un desnivel impresionante (subida a la Iglesia). Después de la subida y una leve bajada llegamos al Km.7 el tiempo que se había ganado en el inicio ya los habíamos perdido, y todavía quedaban 3 km. de subida constante. Las piernas ya empezaban a flojear después de tanta subida y bajada, pero si mantenía el ritmo podía mantener el objetivo (realizar la cursa en una hora). Y en el Km.8 aprox. menuda subida. No olvidare el nombre de las calles, ¡¡Jamás!! C/Salvador Suegui y C/General Prim (“por dios que subidas”). Ahí me tuve que parar y seguir andando medio minuto ya que el dolor del isquio derecho era fuertísimo, me ardía. Me recupere y continué sufriendo, y al llegar a la pista quedaban 300 m. para la llegada. Se me hizo interminable pero por fin la META: 1:00.40, tiempo real.

Un especial agradecimiento a Paco, por su constancia y paciencia ya que en ningún momento de la cursa se separo mi, dándome animo y fuerza. A y a mi hijo Juan Carlos también ya que me animo desde la bicicleta en los 3 últimos Km.

Tampoco quiero dejar de agradecer, el trabajo fotográfico de Mati y su ayudante Sergio.

Paco Ortega Moreno y Juan Pedro Pérez Calzada dos de los “Máquinas” del Club Atletisme Gavà.

---------------------------------

Els nostres atletes

11è Pablo Daniel Garcia Montferrer: 00:35:04''
-Temps real: 00:35:03''


75è Josep Pujades Espanyol 00:39:40''
-Temps real: 00:39:37''


80è Javier Vega Ramiro 00:39:53''
-Temps real: 00:39:50''


1522è Juan Pedro Pérez Calzada 01:02:17''
-Temps real: 01:00:44''

1523è Francisco Ortega Moreno 01:02:17''
-Temps real: 01:00:44''


No hay comentarios:

Publicar un comentario